23. lokakuuta 2008

Päivitetääs taasen

Ihan kamala viikko ollut. Olen ollut todella väsynyt ja ärsyyntynyt kaikkeen ja kaikkiin. Mikään ei olis voinut vähempää kiinnostaa, eilenkin nukuin kahden tunnin päikkärit illalla kuitenkaan saamatta unta. Kaksi yötä on mennyt samoin. Uni ei tule vaikka väsyttää aivan hulluna. Mies on onneksi ollut ihana, on hoitanut lapset ja kodin, kerran vaan menettänyt hermot mun kiukutteluun. :D
Kaipa mua vaan syö niin paljon se asunto asia. Tuntuu niin mahdottomalta saada toinen samanlainen tilaisuus kun vaatimukset on niin kovat ja varat niin pienet. Mutta sen päätin, että mihinkään välimuotokämppään en lähde vaihtamaan, se on nyt kaikki tai ei mitään. Että luultavasti sitten kykitään tässä huushollissa vielä hyvä tovi.
Tänään siis heräsin hulluuden partaalta ja päätin reipastua. Ei tästä muuten mitään tule. Pakko vaan piristyä ja alkaa hoitamaan asioita kuntoon. Perhereppanakin jo kärsii mun takiani. Mä tarvitsen jonkun projektin.. Mitähän sitä keksis. Hide kun tekis tää olkkari mieli maalata mut ei paljo kannata jos vahingossa kohta täältä muutetaan. Pitänee vaan järjestää ohjelmaa viikonlopuksi, tavata ihmisiä jne. Lauantaina ehkäpä vähän shoppailemaan naapurin kanssa ilman lapsia. (Vai mitä?) Kirppikselläkin vois käydä. Ja sunnuntaina olis pari asuntoesittelyäkin. Joo, nyt jää murjotus. Vielä kun tosta fyysisestä väsymyksestä pääsis kertaalleen niin olis hyvä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitokset tukasta ! Onkin vallan ihana, niin ku aina <3 ! Muksaa viikonloppua !!!

t. H-R

TIINA kirjoitti...

naapuri ei sitten tajunnut vastata kysymykseen. :P
mut hyvä jos on hyvä tukka!