12. huhtikuuta 2009

Virtaa



Vihdoinkin.
Niin mahtavaa olla taas oma itsensä.
Tänään olenkin saanut tosi paljon aikaiseksi eilisestä baarissa pyörähtämisestä huolimatta. ;)
Yläkerrassa pyykkikone hurisee jo viidettä kertaa, pyykinlaiton lomassa on yläaula ja poikien huone saanut muodonmuutosta ja siistimistä. Lisäksi olen käynyt poikien talvi- ja keväromppeet läpi ja tehnyt listaa siitä mitä uupuu ja laittanut pieneksi jääneet pois. Onneksi Alex sai juuri kaveriltaan kevättakin ja Maxilla löytyy kahdet keväthousut kaapista niin ei tarvitse koko pukuja hankkia kun rahatilanne ei edelleenkään päätä huimaa. Maxille vielä lisäksi joku parempi takki koska Alex peri Maxin viimevuotisen. Nyt ne jo on saman kokoisia! Ainakin melkein. Hullua. Heeii, mähän voisin melkein yhdistää niiden vaatekaapit. :D No ei sentäs.
Keittiössäkin olen kerennyt hinkuttamaan. Kaikki tasot siivosin perusteellisesti ja vaihdoin vähän kodinkoneiden paikkoja ym. perus siivouksen lisäksi. Miestä siellä tosin odottaa vielä omien romujensa näkösältä hävitys.
Olen niin tyytyväinen kyllä. Jännä miten sitä järjestys talossa voi vaikuttaa niin paljon mielentilaan. Siisti koti-parempi mieli. :)
Famo ja fafakin kävi tänään kylässä. Ihan kiva oli nähdä niitäkin pitkästä aikaa.
Ja äsken herkuteltiin grilliruualla. Possua, pottuja ja vegejä. Nami. Simppeliä ja niin hyvää. Eikä mun tarvinnut kokata. :)
Ihan hyvä pääsiäisloma on ollut vaikka pojilla on vähän flunssaa ja eilen olin töissä. Kaikkea ollaan tehty ja ihmisiä tavattu. Ja yksi kokonainen päivä vielä edessä! Ihanaa. ♥

1 kommentti:

Ede@ kirjoitti...

Voi mulla on siivousta pian edessä
oot ollu ahkeran siellä!.

Kivoja kuulumisia täällä:)