8. lokakuuta 2009

Tunnustus tuli. Ja tunnustuksia satelee.


Kiitos Mama L


Kun tämän palkinnon saa niin täytyy tehdä seuraavat 7 kohtaa:
Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen
Kopioi kuva ja liitä blogiisi
Laita linkki keneltä sait tunnustuksen
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä
Anna tunnustus seitsemälle
Linkitä nämä blogissasi
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta


Tässä 7 tunnustusta:

~Olen suorittanut yhden kuvaamataidon kurssin lukiossa pelkästään kynsiä maalaamalla. Arvosanaksi tuli kymppi. :)

~Kärsin aika ajoin unettomuudesta.

~Kuljen aina paljain jaloin, jopa talvella saattaa kenkä sujahtaa jalkaan ilman sukkaa.

~Olen muuttanut mieltäni maalle muuttamisesta. Asunto on myynnissä ja muutosuuntana itä-uusimaa.

~Elän syödäkseni. :D Ai mut tän te tiesitte jo. :D

~Minulla on silmälasit, mutta olen käyttänyt niitä ehkä kolme kertaa...

~Olen päättänyt palata oikeaan ammattiini.


Tässähän oikein tuli salaisuudet julki. ;)

Eteenpäin lähtee heille:

Pepparsprayn Suvi.
Kolmen yh Lode
Puukenkämaan Jamelia
Suurperheellinen Sari
Pieces of my life, Johanna
Haaveileva Wanilja
Ja "naapurini" Tiny !!!

Linkkejä ei nyt ole kun en jaksa perehtyä sellaisen tekemiseen. :)


4 kommenttia:

LODE kirjoitti...

HEI, mä en tiennyt, et sul on lasit !

Hih.

Kiitos.

TIINA kirjoitti...

:D

Lensku kirjoitti...

Noniii, osasithan sä :) hihhih

TIINA kirjoitti...

mut ei noi oo linkkejä!!!