19. kesäkuuta 2011

Mamma kuunnele mua!


Max:
-Mä en tahdo nukkua vielä!
 Mä tahdon saada sanoja pois mun suusta.
Sano siinä nyt sitten että käy nukkumaan jo. ♥

***

-Mä menen Rusinan kanssa naimisiin.
-Alex menee Anna-Bellan kanssa pussauskoppiin.
Taitaa meidän molemmat pojat olla ihastuneita samaan tyttöön
kun siitä aina toisiaan piikittelevät. ;)

***

Isi puhaltaa alkometriin.
Alex kysyy -Isi mitä sä teet?
Max vastaa -Se kattoo kuinka raikas sen hengitys on.

***

Alex:
-Äiti! Mulle on kasvanut lihaksia!
Mä olen syönyt reippaasti!
Äiti vastaa -Joojoo..
Ja parin päivän päästä huomaa, että olisi ehkä pitänyt kuunnella lasta.
Hyttyset ovat saapuneet ja pistäneet pojan omien
nyrkkiensä kokoisille paukamille, allerginen kun on...
Hieman huono omatunto. :(

***

Hampaaton kuolapetteri Allu ~5kk:



4 kommenttia:

Tinttu kirjoitti...

Meidän 3-vuotias prinsessa kaverinsa kanssa srk:n kerhon jälkeen.."Sitten kun me kuollaan meistä tulee enkeleitä ja sitten me ollaan ihan pilvessä" Kaveri:"Joo,ja kun mun ilmapallo pääsi karkuun niin nyt jumala ja jeesus saa leikkiä sillä"..Lasten suusta tulee ne aivan parhaimmat :D

Heljä kirjoitti...

Ihania juttuja! Pitäis itsekkin muistaa joskus kirjata näitä ylös.

Linda kirjoitti...

Mulla on iltasin usein just toi olo et haluun saada sanoja pois mun suusta (kunmies haluis nukkua). :D

Ihania nää!

TIINA kirjoitti...

:DD lapset on ♥

vaan tiedättekö miksi kakka on ruskeeta?
"no kun kaikki ruoka mitä syödään menee masussa sekaisin ja ne on erivärisiä ja sitten tulee ruskeeta ihan niinku vesiväreissä." -max