28. marraskuuta 2008

Remppa viikonloppu

Outoa. Viikonloppu alkoi ja olen ihan poikki. Sellanen olo, että kipeeksi olisin tulossa. Pikkuinen siili kurkussa, huono olo jne. Ihan syvältä. Missä mun energiat on nyt kun niitä tarvitaan!? Mies tuolla kuuluu tulevan ryminällä kaupasta kotiin ja ruuan jälkeen pitäis alkaa hommiin. Olen odottanut tätä aamusta asti ja nyt ei huvittais. Tekis vaan mieli mennä nukkumaan. :s

Työviikko kyllä oli aika rankka, kiireinen niin kuin aina kuukauden vaihteessa. Tämän lisäksi vielä isäntäyrityksen yt neuvottelujen tulokset tuli ja olipas kamalaa. Tosi moni joutui lähtemään. :( Meidänkin hommat muuttuu ihan täysin, toivon vaan, että mulle riittää tehtävää nimittäin ne työt jotka jää pois on just mun töitä... Pikkupaniikki meinaa iskea. En kyllä vielä aio suurempaa ongelmaa ottaa, vasta sitten kun vuosi on vaihtunut ja uudet kuviot selvillä.

Saakohan mun pienin rakkaani ollenkaan ruokaa tarhassa... Se nimittäin söi äsken banaanin, puolikkaan omenan, madariinin ja kolme lautasellista ruokaa. :o

Keskimmäisen rakkaan vasu keskustelu meni ihan mukavasti. Oli kiva kuulla miten murulla menee. Ja sillä meni niinkuin kuvittelinkin. On suunnilleen jo löytänyt paikkansa ryhmässä mutta ei tuo itseään kovin paljon esiin. Tarkkailee paljon muita. Rakastaa pelaamista ja leikkimistä muita tehtäviä enemmän. Tarvitsee tukea itsensä ilmaisussa, itsetunnon kohotusta ja kannustusta oman puolensa pitämiseen. Kehuja sai terävyydestä, on kuulema tosi fiksu. No kyllähän mä sen tiesinkin. =) <3

Kahvi jeesas vähän ja joukko on jo hommissa. Max tuolla aivan innoissaan hoputtaa kaikkia töihin! :D

2 kommenttia:

Tingeling-Maija kirjoitti...

Toivottavasti ei tule tauti kylään! Pöpöt on.. no tiedät kyllä, sieltä >=(
Ja eikun unille vaan jos siltä tuntuu =) Kyllä se maailma kaikkine tehtävineen odottaa sen jälkeenki =) Ei ne tekemällä lopu.
Toivottavasti työpaikan kans ei ole huolta. Pidetään peukut pystyssä ja ei sitä tosiaan kannata vielä murehtia!
Ja hyvinhän siellä pojat näyttää pärjäävän =)

Oikeen ihanaa viikonloppua sinne! <3

TIINA kirjoitti...

kiitos!

en tiedä mikä vaivaa, hirveä olo. joku vatsapöpö on kyllä hyökännyt. :(
miksi juuri tänä viikonloppuna! *murjottaa*