10. syyskuuta 2011

Koiran elämää.



9.9.2011

Rusina 1 vuotta!

M u i s t o j a  vuoden varrelta:

Kyllä mä olinkin pikkuinen!


Minä ja Mamma.


Uudessa perheessä ei kestänyt kauaa kotiutua.




Äiti onko ihan pakko poseeraa!



Pikkusena en jaksanut pitkää lenkkiä kävellä.


Mä olen aina osannut rentoutua.






Veikka se sit jaksaa kanssa aina kuvata mua..






Tuosta talvesta on lenkkikäyttäytyminen parantunut,
paitsi jokaisesta vastaantulevasta koirasta hullaannun edelleen.


Nami miten herkullinen hiiri tuo olikaan!



Näin isompana olen alkanut vahtimaan.
Välillä pitää oikein kovaan ääneen haukkuakkin.


Viralliset 1 vuotis kuvat tulossa,
kunhan tuo adoptioÄiti flunssaltaan jaksaa.

Vauhdikasta päivää!


3 kommenttia:

Heli kirjoitti...

Joko se vuosi meni??? Onnea 1-vuotiaalle Rusinalle!! <3

Elämää äitinä kirjoitti...

On kyllä mahottoman söpö!

Villa Harmonia kirjoitti...

Voi ietuna, ihan tulee mieleen meidän 8 pikkuhauvaa :) Ihania kuvia, oi että! Onnea 1-vuotiaalle!